بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


احتیاط کامل برای استفاده از دو بال کناری استقلال

ظاهرا مصدومیت خسرو حیدری و هاشم بیک زاده برطرف شده و این دو بازیکن ملی پوش استقلال می توانند در شروع مسابقات دور برگشت در ترکیب تیمشان بازی کنند.منتهی کادرفنی استقلال بخاطر توصیه های مربیان تیم ملی و پزشکان مربوطه بابت احتیاط بیشتر در بازی دادن به این دو بازیکن باعث شک و دو دلی در آنها شده است.
لذا امیر قلعه نویی که در اکثر بازی های این فصل تیمش از نداشتن تمام بازیکنانش در یک دیدار محروم بوده،بهتر است در این بازی هم ریسک نکرده و تیمش را بدون این دو بازیکن ارنج نماید!
این تصمیم باعث میشه که هم به مربیان تیم ملی بهانه نداده باشند وهم این دو بازیکن تاثیر گذار خود را برای دیدار سرنوشت ساز،حساس و با اهمیتی که در هفته دوم بازی های دور برگشت مقابل سپاهان در اصفهان برگزار میشه را با آمادگی کامل در اختیار داشته باشند!
نکته:البته باید این دو بازیکن در شرایط مسابقه قرار بگیرند تا مجددا به با دیگر بازیکنان تیم به هماهنگی های قبلی خود برسند تا بتوانند عملکردی که از آنها انتظار می رود را داشته باشند.
پس کادرفنی تیم می تواند در دقایق پایانی دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز در صورتیکه جریان بازی اجازه حضور این دو بازیکن را به آنها بدهد،از خسرو حیدری و هاشم بیک زاده در ترکیب تیم بصورت یار جایگزین استفاده کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 9 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,خسرو حیدری,هاشم بیک زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com